17 Ekim 2012 Çarşamba

Mutlu Haber: Bisiklet Aldım!

Slovenya'ya geldiğimden beri bisiklet alıp almamak konusunda kararsızdım. Burada bisiklet hırsızlığı oldukça yaygın ve nasılsa belediyenin sağladığı bisikletler var, onları kullanırım diye düşünüyordum en son. En olmadı her yere yürüyerek gidiyorum zaten. Ancak haftada sadece 2 gün dersim olmasına rağmen, bu dersler sabah 08.30'da başlıyor ne yazık ki. Otobüsle gitmeyi düşünüyordum ama gereksiz zaman kaybı oluyor otobüsü beklerken. Hatta geçen gün otobüs gelmeyince alternatif bir otobüse bindim ve kayboldum fakülteye giderken:) Onun üstüne artık bisiklet kullanmaya karar vermiştim. Bugün sabah çok erken olmasına rağmen belediyenin sağladığı bisiklet noktalarında bisiklet göremeyince son derece uyuz oldum. Dönüşte bisikletle dönmeyi hayal ederken, yine bisiklet bulamadım ve işte o an canıma tak etti. Normalde pazarları ikinci el pazarı oluyor ama çok çok erken saatte gitmek gerekiyormuş. Genelde pazarları Ljubljana'da olmadığımız için de bir türlü pazara gidememiştik. Şehirde de ilk defa bisiklet satan bir dükkan bulunca hemen daldım ve bisikletimi aldım. Şu an çok huzurluyum. Heyecanla hemen yazmak istediğimden henüz fotoğrafını çekemedim en kısa zamanda ekleyeceğim. Umarım bisikletim bisiklet hırsızlarının gözüne çarpmaz diye her park edişimde dua ediyorum.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bisikleti nereden ve kaç euro ya aldığınızı yazar mısınız

    YanıtlaSil
  3. Bezigrad'daki Ekonomi Fakültesi'nden şehir merkezine doğru gelirken, yolun karşısında bir dükkandan almıştım. 5 sene önce 30 EURO'ydu.
    Dükkanın adını hatırlayamıyorum ama yol üzerinden dikkatlice geçerseniz, hala duruyorsa fark edersiniz diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. GIANT Ljubljana Freestyle-si
    Dunajska cesta 37, 1000 Ljubljana, Slovenia
    Galiba yukarıdaki adresteydi.

    YanıtlaSil